loading...
دستنوشته های شوریده اهوازی
مجید بازدید : 139 پنجشنبه 05 فروردین 1389 نظرات (0)

نمی دونم چی شده که دیگه خبری از چیز نیست. معلوم بود که چیزش کرده بودند. وگرنه خودش کسی نبود که بیاد توی چیز شرکت کنه. البته از اول هم خاتمی می ترسید اصلاحات رای چیز رو نیاره. برای همین رفتند سراغ چیز. البته بعد پشیمون شدند. چون خاتمی می گفت: یا من یا میرحسین. ولی خود میرحسین عقیده داشت که هم من می تونم باشم و هم آقای چیز و حضور دو نفر در صحنه انتخابات هیچ منافاتی با هم نداره. البته میرحسین به زعم خودش می خواست چیز بازی در بیاره. خاتمی اینا هم از این ناهماهنگی و ناکامی در اتحاد به عنوان یک فرصت استفاده کرد و حسابی چیز میرحسین رو گرفتند. خاتمی اینا پیش خودشون فکر کردند میرحسین رو شیرش می کنیم تا فکر کنه کلفت اصلاحاته. از اون طرف خود چیز برای خودش برنامه ریخته بود تا هر دو طرف رو داشته باشه. به زعم خودش هم می خواست رای اصلاحات رو بگیره و هم رای های اصول گرایان رو. برای همین گفت: من اصلاح طلبی هستم که به چیز رجوع می کنم. خلاصه خاتمی اینا حسابی توی چیز میرحسین خوندند که آقا شما رای اکثریت رو داری. بنده خدا هم توهم ورش داشت. خیلی زود خودش را چیز معرفی کرد. البته این یه توطئه بود که موسوی کمابیش از اون خبر داشت اما به عبارتی مدیریت هم می شد. یعنی اطرافیانش اجازه نمی دادند تا اون بنده خدا واقعیت اطرافش رو ببینه. البته الان هر از چندگاهی یه دونه چیز صادر میکنه.  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 1,516